Doména gov.sk je oficiálna

Toto je oficiálna webová stránka orgánu verejnej moci Slovenskej republiky. Oficiálne stránky využívajú najmä doménu gov.sk. Odkazy na jednotlivé webové sídla orgánov verejnej moci nájdete na tomto odkaze.

Táto stránka je zabezpečená

Buďte pozorní a vždy sa uistite, že zdieľate informácie iba cez zabezpečenú webovú stránku verejnej správy SR. Zabezpečená stránka vždy začína https:// pred názvom domény webového sídla.

  1. Domov
  2. Pracovné ponuky
  3. Detail ponuky

Účtovník - ekonóm obce

Obec Kľačany

Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
21192064 Kľačany - Hlohovec
Slovensko
Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
01.07.2025
Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
V zmysle zákona č. 552/2003 Z.z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov, zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a nariadenia vlády č. 296/2022 Z.z., ktorým sa ustanovujú zvýšené stupnice platových taríf zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme.
Pracovný a mimopracovný pomer
Pracovný pomer na neurčitý čas
Dátum a čas vytvorenia
07.03.2025 o 12:07
Naposledy aktualizované
07.03.2025 o 12:15

Údaje o pracovnej pozícii


Id VPM
2399303
Zdroj
úrad PSVR
Názov pracovnej pozície
Účtovník - ekonóm obce
Profesia (SK ISCO-08)
2411002 - Špecialista účtovník
Pracovná oblasť
Manažment, podnikové financie, účtovníctvo, kontrola a štatistika
Počet voľných miest
1
Náplň práce
Obec Kľačany podľa ustanovenia § 5 zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme, v znení neskorších predpisov vyhlasuje výberové konanie: Voľné pracovné miesto : Účtovník- ekonóm obce Základná náplň práce, právomoci a zodpovednosti: • zabezpečenie vedenia podvojného účtovníctva v súlade s platnou legislatívou, • vypracovanie v spolupráci s organizáciami obce návrh viacročného rozpočtu obce, • spracovanie štvrťročnej a ročnej účtovnej závierky obce a konsolidovanej účtovnej závierky a ich predkladanie do centrálneho RIS SAM Ministerstva financií SR, • zostavovanie poznámok, formulára vzájomných vzťahov, • vypracovanie záverečného účtu obce, • spracovanie konsolidovanej výročnej správy obce, • vedenie, evidencia a účtovanie majetku obce, vykonáva inventarizáciu, • komunikácia s audítorom, príprava podkladov pre overenie ÚZ audítorom, • vypracovanie daňového priznania, • zabezpečovanie bezhotovostných platieb prostredníctvom Internet - bankingu, kontrola bankových výpisov, • zúčastňuje sa zasadnutiach OZ a v prípade potreby pracovných stretnutí s poslancami OZ, • plnenie ďalších úloh podľa potrieb obce a zadania starostom. Termín nástupu: 01.07.2025 alebo dohodou aj skorší termín nástupu Mzdové podmienky: Podľa zákona č. 553/2003 Z. z o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme. V prípade priznanej dlhšej praxe uchádzača, bude výška mzdového ohodnotenia vyššia, a to podľa uvedenej základnej stupnice platových taríf, zvýšenie tarifného platu, osobný príplatok podľa rozhodnutia nadriadeného po skončení skúšobnej doby. Mzda: cca 1700,- brutto Informácie o výberovom konaní Na pracovný pohovor budú pozvaní uchádzači, ktorí zodpovedajú uvedeným požiadavkám. Obec si vyhradzuje právo v prípade nesplnenia požiadaviek – nevybrať si žiadneho z uchádzačov Termín predloženia prihlášok do výberového konania: 15.04.2025 Požiadavky na zamestnanca: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním • stredoškolské s maturitou • vysokoškolské I. stupňa • vysokoškolské II. stupňa, • ovládanie podvojného účtovníctva, • znalosť zákonov o účtovníctve, o rozpočtových pravidlách územnej samosprávy, • užívateľské ovládanie PC na úrovní pokročilý, • samostatnosť a zodpovednosť. Vzdelanie v odbore: • ekonomické vzdelanie Ostatné znalosti • Microsoft Office – pokročilý, DCOM, URBIS Počet rokov praxe • Minimálne 3 roky Požadované doklady: • žiadosť o prijatie do zamestnania, • profesijný životopis, • doklady o ukončenom vzdelaní, • údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa § 10 ods. 4 písm. a) zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov • súhlas so spracovaním osobných údajov Žiadosti o prijatie do zamestnania spolu s požadovanými dokladmi doručte na adresu: Obec Kľačany, Obecný úrad , 920 64 Kľačany 211 Na obálku uveďte: „Žiadosť o prijatie do zamestnania – neotvárať“ Kontaktná osoba: Ing. Emília Cvíčelová, starostka obce
Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
21192064 Kľačany - Hlohovec
Slovensko
Ďalšie miesta výkonu práce

Pracovné podmienky


Pracovný a mimopracovný pomer
Pracovný pomer na neurčitý čas
Zmennosť
jednozmenná
Nočná práca
Nie
Sezónna práca
Nie
Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
V zmysle zákona č. 552/2003 Z.z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov, zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a nariadenia vlády č. 296/2022 Z.z., ktorým sa ustanovujú zvýšené stupnice platových taríf zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme.
Druh voľnej pracovnej pozície
Voľné pracovné miesto vo verejnom záujme

Požiadavky na zamestnanca


Požadovaný stupeň vzdelania
Úplné stredné odborné vzdelanie
Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Prax
aspoň 3 roky
Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
Áno
Počítačové zručnosti
Kancelárske balíky - Open Office - pokročilá
Ďalšie požiadavky
• ovládanie podvojného účtovníctva, • znalosť zákonov o účtovníctve, o rozpočtových pravidlách územnej samosprávy, • užívateľské ovládanie PC na úrovní pokročilý, • samostatnosť a zodpovednosť. Vzdelanie v odbore: • ekonomické vzdelanie Ostatné znalosti • Microsoft Office – pokročilý, DCOM, URBIS

Údaje o zamestnávateľovi


Názov spoločnosti
Obec Kľačany
Právna forma
Obec, mesto (o.,m.úrad)
Sídlo
Kľačany 211
92064 Kľačany - Hlohovec
Slovensko
IČO
00312631
Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
Všeobecná verejná správa

Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície


Sprostredkovanie kandidátov
V spolupráci s úradom PSVR
Forma sprostredkovania
inou formou - Informácie o výberovom konaní Na pracovný pohovor budú pozvaní uchádzači, ktorí zodpovedajú uvedeným požiadavkám. Obec si vyhradzuje právo v prípade nesplnenia požiadaviek – nevybrať si žiadneho z uchádzačov Termín predloženia prihlášok do výberového konania: 15.04.2025 Požadované doklady: • žiadosť o prijatie do zamestnania, • profesijný životopis, • doklady o ukončenom vzdelaní, • údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa § 10 ods. 4 písm. a) zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov • súhlas so spracovaním osobných údajov Žiadosti o prijatie do zamestnania spolu s požadovanými dokladmi doručte na adresu: Obec Kľačany, Obecný úrad , 920 64 Kľačany 211 Na obálku uveďte: „Žiadosť o prijatie do zamestnania – neotvárať“ Kontaktná osoba: Ing. Emília Cvíčelová, starostka obce

Kontaktná osoba


Kontaktná osoba
Ing. Emília Cvíčelová


+421911388828
Späť na Pracovné ponuky