Doména gov.sk je oficiálna

Toto je oficiálna webová stránka orgánu verejnej moci Slovenskej republiky. Oficiálne stránky využívajú najmä doménu gov.sk. Odkazy na jednotlivé webové sídla orgánov verejnej moci nájdete na tomto odkaze.

Táto stránka je zabezpečená

Buďte pozorní a vždy sa uistite, že zdieľate informácie iba cez zabezpečenú webovú stránku verejnej správy SR. Zabezpečená stránka vždy začína https:// pred názvom domény webového sídla.

  1. Domov
  2. Pracovné ponuky
  3. Detail ponuky

Rozpočtár štátnej pokladnice a pokladník

Divadelný ústav

Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
Jakubovo námestie 1281357 Bratislava-Staré Mesto - Bratislava I
Slovensko
Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
ihneď
Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
1 400mesačne
Pracovný a mimopracovný pomer
Pracovný pomer na určitú dobu
Dátum a čas vytvorenia
04.09.2024 o 14:36
Naposledy aktualizované
01.11.2024 o 08:00
Warning Ponuka je neaktuálna.
Jej platnosť vypršala alebo zamestnávateľ ukončil výberové konanie.

Údaje o pracovnej pozícii


Id VPM
2296617
Zdroj
Portál SZ
Názov pracovnej pozície
Rozpočtár štátnej pokladnice a pokladník
Profesia (SK ISCO-08)
3313002 - Odborný pracovník kalkulácií, cien a nákladov
Pracovná oblasť
Manažment, podnikové financie, účtovníctvo, kontrola a štatistika
Počet voľných miest
0
Náplň práce
Zodpovedá a samostatne vykonáva komplexnú pokladničnú činnosť – vedie eurovú a valutovú pokladňu v elektronickej forme v rámci ekonomického programového vybavenia - IS Softip Profit. Predkontuje pokladničné účtovné doklady, kontroluje ich formálnu a vecnú stránku, podáva návrhy na ich odstránenie a doplnenie dokladov v zmysle platnej legislatívy, najmä zákona o účtovníctve, súvisiacich vykonávacích aj interných predpisov. Vedie agendu pracovných ciest, poskytnutie preddavkov na služobné cesty, kde zároveň zodpovedá za ich evidenciu a sleduje včasnosť ich vyúčtovania, likvidáciu cestovných náhrad a výdavkov pri tuzemských a zahraničných služobných cestách podľa zákona o cestovných náhradách a v súlade s interným predpisom zamestnávateľa, vyúčtovanie tuzemských služobných ciest, kde zároveň zodpovedá za správnosť ich vyúčtovania. Zabezpečuje styk s bankovou inštitúciou. Zabezpečuje evidenciu v účtovnom systéme Softip POK a prevzatie stravných lístkov zamestnancov organizácie. Vyúčtováva a kontroluje vecnú a formálnu stránku nákupov v hotovosti z preddavkov ako aj podaných žiadostí na vyplatenie. Vykonáva fyzickú a dokladovú inventarizáciu pokladničnej hotovosti v zmysle schválenej smernice organizácie. Sleduje čerpanie schválených finančných prostriedkov na účelovo určených programov prioritných projektov rozpočtu. Zúčtováva v spolupráci s inými oddeleniami projekty, ktoré organizácia získala z iných organizácií verejnej správy. V spolupráci s finančným účtovníkom vykonáva zúčtovanie prioritných projektov so štátnym rozpočtom, v zmysle pokynov daných MKSR. Spolupracuje a riadi po ekonomickej stránke medzinárodné projekty ktoré organizácia získala. Poskytuje ekonomické služby pracovníkom iných organizačných zložiek. Dodržiava bezpečnostné predpisy. Plní ďalšie úlohy, na základe poverenia vedúcej centra alebo riaditeľky DÚ.
Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
Jakubovo námestie 1281357 Bratislava-Staré Mesto - Bratislava I
Slovensko
Ďalšie miesta výkonu práce

Pracovné podmienky


Pracovný a mimopracovný pomer
Pracovný pomer na určitú dobu
Počet mesiacov
12
Pracovný čas
08:00 - 16:00
Zmennosť
jednozmenná
Nočná práca
Nie
Sezónna práca
Nie
Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
1 400mesačne
Druh voľnej pracovnej pozície
Voľné pracovné miesto vo verejnom záujme
Ponúkané výhody
podpora sporenia v III. pilieri

Požiadavky na zamestnanca


Požadovaný stupeň vzdelania
Úplné stredné odborné vzdelanie - ekonomické a obchodné služby
Vyššie odborné vzdelanie - ekonomické služby
Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa - ekonomika a manažment podniku - verejná ekonomika a služby
Prax
aspoň 1 rok
Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
Áno
Cudzí jazyk
anglický stredná - pokročilá B1 a B2
Počítačové zručnosti
Kancelárske balíky - Microsoft Excel - vysoká
Kancelárske balíky - Microsoft Word - vysoká
Ekonomické programy - SOFTIP - vysoká
Kancelárske balíky - Microsoft Outlook - vysoká
Ekonomické programy - SAP - vysoká
Všeobecné spôsobilosti
finančná a ekonomická gramotnosť
komunikácia (jednanie s ľuďmi)
matematická gramotnosť
tímová práca
Osobnostné predpoklady
praktické myslenie
precíznosť (presnosť)
spoľahlivosť
Ďalšie požiadavky
*znalosť zákonov a predpisov v oblasti podnikových financií a účtovníctva *skúsenosti s prácou účtovného programu SOFTIP PROFIT, resp. s relevantným programom *pokladňa na pokročilej úrovni *znalosť programu SAP

Údaje o zamestnávateľovi


Názov spoločnosti
Divadelný ústav
Právna forma
Príspevková organizácia
Sídlo
Jakubovo námestie 2562/12
81357 Bratislava-Staré Mesto - Bratislava I
Slovensko
IČO
00164691
Počet zamestnancov
25-49
Internetová adresa
www.theatre.sk
Charakteristika zamestnávateľa
Divadelný ústav ako jediná odborná divadelná inštitúcia na Slovensku dokumentuje, skúma, vedecky spracúva, archivuje, publikuje a poskytuje informácie vo vzťahu k divadelnej kultúre od vzniku prvej profesionálnej scény v r. 1920 po súčasnosť. Aktívne spolupracuje s inštitúciami v zahraničí, najmä s partnermi krajín V4, je súčasťou mimovládnych organizácií ITI, ENICPA, IETM, SIBMAS a ICOM, prostredníctvom ktorých sa zapája do medzinárodných odborných a teatrologických projektov a prezentuje slovenské divadlo v zahraničí. Skrz špecializované a akreditované pracoviská vo svojej pôsobnosti vykonáva archivačnú, výskumnú a vedeckú činnosť v oblasti divadelnej histórie, teórie a kritiky, analyticky spracúva, upresňuje terminológiu divadelných reálií a posilňuje pozíciu slovenského divadla v stredoeurópskom kontexte. DÚ je iniciátorom a spoluzakladateľom projektu Monitoring divadiel na Slovensku, vydáva mesačník o divadelnom dianí na Slovensku kød – konkrétne ø divadle, je zakladateľom projektu a festivalu Nová dráma/New Drama, súťaže pôvodnej dramatickej tvorby DRÁMA a Dramaticky mladí, prevádzkuje informačné a predajné centrum PROSPERO a multimediálny divadelný priestor Štúdio 12, určený prioritne pre súčasnú javiskovú tvorbu, semináre, workshopy, scénické čítania a i. Festival Nová dráma/New Drama vznikol v čase, keď Európou „otriasla“ vlna novej drámy, keď takmer každá krajina, ktorá nemala festival súčasnej drámy, okamžite podnikla kroky smerujúce k jeho založeniu. V Divadelnom ústave už niekoľko rokov pred založením festivalu našla nová dráma podporu v podobe súťaže o najlepší dramatický text v slovenskom jazyku DRÁMA (od založenia v roku 2000 sa koná s veľkým úspechom dodnes), rovnako v multimediálnom priestore Divadelného ústavu, v Štúdiu 12 sa začal energicky podporovať duch a podstata tohto fenoménu – formou nových premiér, prednášok, konferencií či inscenovaných čítaní. Paralelne bola vytvorená aj knižná edícia Nová dráma/New Drama. Podstatou festivalu Nová dráma/New Drama nie je len prezentácia existujúcich inscenácií v hlavnom súťažnom programe, ale aj stimulácia kreatívneho písania. Imidž festivalu vytvárajú aj významné prednášky a workshopy dramatikov a svetových odborníkov v oblasti novej drámy a performatívneho umenia, ako aj mnohé tematické výstavy a medzinárodné konferencie.
Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
Činnosti knižníc a archívov

Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície


Sprostredkovanie kandidátov
Vlastnou formou
Forma sprostredkovania
skupinovou formou - výberové konanie za účasti zamestnávateľa
Termín výberového konania
25.09.2024
Informácie pre záujemcu ohľadom výberového konania
Záujemcovia môžu zasielať žiadosť o pracovnú pozíciu a svoj životopis na e-mailovú adresu du@theatre.sk alebo na korešpondenčnú adresu Divadelného ústavu (Jakubovo námestie 12, 813 57 Bratislava) do 31.07. 2024. Do žiadosti je potrebné napísať súhlas so spracovaním osobných údajov za účelom výberu na inzerovanú pracovnú pozíciu v zmysle Zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov. Uchádzači, ktorí spĺňajú vyššie uvedené požiadavky, budú pozvaní na osobný pohovor vo vopred dohodnutom termíne od 22.07.2024.
Dátum ukončenia ponuky
31.10.2024

Kontaktná osoba


Kontaktná osoba
Mgr. Mária Kubicová

+421220487103