Doména gov.sk je oficiálna

Toto je oficiálna webová stránka orgánu verejnej moci Slovenskej republiky. Oficiálne stránky využívajú najmä doménu gov.sk. Odkazy na jednotlivé webové sídla orgánov verejnej moci nájdete na tomto odkaze.

Táto stránka je zabezpečená

Buďte pozorní a vždy sa uistite, že zdieľate informácie iba cez zabezpečenú webovú stránku verejnej správy SR. Zabezpečená stránka vždy začína https:// pred názvom domény webového sídla.

  1. Domov
  2. Pracovné ponuky
  3. Detail ponuky

Contracts administration specialist

NOVIS Insurance Company, NOVIS Versicherungsgesellschaft, NOVIS Compagnia di Assicurazioni, NOVIS Poisťovňa a.s.

Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
Námestie Ľudovíta Štúra 281102 Bratislava-Staré Mesto - Bratislava I
Slovensko
Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
ihneď
Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
1 200mesačne
Pracovný a mimopracovný pomer
Pracovný pomer na neurčitý čas
Dátum a čas vytvorenia
15.03.2023 o 14:52
Naposledy aktualizované
16.05.2023 o 08:00
Warning Ponuka je neaktuálna.
Jej platnosť vypršala alebo zamestnávateľ ukončil výberové konanie.

Údaje o pracovnej pozícii


Id VPM
2003806
Zdroj
Portál SZ
Názov pracovnej pozície
Contracts administration specialist
Profesia (SK ISCO-08)
3321005 - Odborný pracovník pre správu poistných zmlúv
Pracovná oblasť
Bankovníctvo, poisťovníctvo, finančné služby a reality
Počet voľných miest
0
Náplň práce
Our headquarters in Bratislava provides back-office services for NOVIS markets across Europe. We would like you to join our team to increase our flexibility and capacity to fulfill various different tasks for specific markets. There are two major sets of tasks that you would face: to ensure that all internally set procedures are correctly implemented, performed, controlled, and reviewed towards individual markets which are usually operated by Master Distributors and to provide capacity to perform concrete tasks in case the respective local team is not able to do it in appropriate time and/or quality. You may also be part of the iproject teams which sets up procedures for new markets and/or review and update the existing ones. This requires deep knowledge of the context of the procedures performed in HQ or abroad, intensive communication with local team/s as well as with other departments in HQ (mainly IT, compliance, underwriting/claims, marketing). Traveling is rare but may be needed to accomplish the tasks. Your job responsibilities may include any of the following tasks: • screening of the application forms and other documents • capturing the insurance contracts into internal systems • communication with employees, distribution partners, brokers and/or clients in specific markets including handling their requests and/or questions You have to be able to communicate in English language with international partners (speaking / writing), limited knowledge of Slovak language is not a major issue. On top of English / Slovak language, we prefer candidates with some of the additional languages – see below, ordered by our preference: Italian, Icelandic We plan to further expand our business to new countries and thus we appreciate any other language as well. We do not require experience or knowledge of finance/insurance industry. If you would like to build your career in a unique international rapidly growing company, then this is the position you have been looking for. Job description, responsibilities and duties • team management, motivation and development of employees, Administration of insurance policies: • reviewing the insurance policies and their amendments in terms of correctness and completeness and capturing them into the information system • processing of the technical and non-technical changes in the insurance policies • communication with business partners, brokers and clients
Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
Námestie Ľudovíta Štúra 281102 Bratislava-Staré Mesto - Bratislava I
Slovensko
Ďalšie miesta výkonu práce

Pracovné podmienky


Pracovný a mimopracovný pomer
Pracovný pomer na neurčitý čas
Pracovný čas
08:00 - 16:30
Zmennosť
jednozmenná
Nočná práca
Nie
Sezónna práca
Nie
Pracovné miesto vhodné pre
Absolventa
Zdravotne znevýhodneného
Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
1 200mesačne
Druh voľnej pracovnej pozície
Voľné pracovné miesto v podnikateľskej sfére

Požiadavky na zamestnanca


Požadovaný stupeň vzdelania
Stredné odborné vzdelanie
Prax
aspoň 1 rok
Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
Nie
Cudzí jazyk
anglický stredná - pokročilá B1 a B2
Počítačové zručnosti
Kancelárske balíky - Microsoft Excel - pokročilá
Všeobecné spôsobilosti
analyzovanie a riešenie problémov
informačná gramotnosť
komunikácia v cudzom jazyku
kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
rozhodovanie
samostatnosť
technická gramotnosť
tímová práca
Osobnostné predpoklady
analytické myslenie
komunikatívnosť
precíznosť (presnosť)

Údaje o zamestnávateľovi


Názov spoločnosti
NOVIS Insurance Company, NOVIS Versicherungsgesellschaft, NOVIS Compagnia di Assicurazioni, NOVIS Poisťovňa a.s.
Právna forma
Akc. spol.
Sídlo
Námestie Ľudovíta Štúra 2
81102 Bratislava-Staré Mesto - Bratislava I
Slovensko
IČO
47251301
Počet zamestnancov
100-149
Internetová adresa
www.novis.eu
Charakteristika zamestnávateľa
Životná poisťovňa
Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
Životné poistenie

Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície


Sprostredkovanie kandidátov
V spolupráci s úradom PSVR
Forma sprostredkovania
skupinovou formou - výberové konanie za účasti zamestnávateľa
Dátum ukončenia ponuky
15.05.2023
Informácie o obsadení pozície
Pozícia je vhodná aj pre štátnych príslušníkov tretích krajín

Kontaktná osoba


Kontaktná osoba
Ing. Barbora Nguyen

+421907386230