Doména gov.sk je oficiálna

Toto je oficiálna webová stránka orgánu verejnej moci Slovenskej republiky. Oficiálne stránky využívajú najmä doménu gov.sk. Odkazy na jednotlivé webové sídla orgánov verejnej moci nájdete na tomto odkaze.

Táto stránka je zabezpečená

Buďte pozorní a vždy sa uistite, že zdieľate informácie iba cez zabezpečenú webovú stránku verejnej správy SR. Zabezpečená stránka vždy začína https:// pred názvom domény webového sídla.

  1. Domov
  2. Pracovné ponuky
  3. Detail ponuky

Vedúci/-a kancelárie CPP Žilina VK č. 19/2025

Centrum právnej pomoci

Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
P. O. Hviezdoslava 601100 Žilina - Žilina
Slovensko
Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
01.01.2026
Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
1 850mesačne
Pracovný a mimopracovný pomer
Pracovný pomer na určitú dobu
Dátum a čas vytvorenia
25.09.2025 o 12:07
Naposledy aktualizované
20.10.2025 o 14:17

Údaje o pracovnej pozícii


Id VPM
2499546
Zdroj
úrad PSVR
Názov pracovnej pozície
Vedúci/-a kancelárie CPP Žilina VK č. 19/2025
Profesia (SK ISCO-08)
1112012 - Vedúci kancelárie, sekretariátu ústredného štátneho orgánu
Pracovná oblasť
Štátna správa
Počet voľných miest
1
Náplň práce
- komplexná koordinácia kancelárie Centra právnej pomoci, - zabezpečovanie vydávania rozhodnutí o nároku na poskytnutie právnej pomoci v súlade so zákonom č. 327/2005 Z. z., zákonom č. 71/1967 Z. z., vykonávacou vyhláškou č. 147/2005 Z. z. a judikatúrou správnych a všeobecných súdov, - podpisovanie rozhodnutí o nároku na poskytnutie právnej pomoci v súlade so zákonom o poskytovaní právnej pomoci, vydávanie opatrení v rozsahu vecí vymedzených internými predpismi Centra, - koordinovanie aktivít súvisiacich so zabezpečením chodu kancelárie v súlade so zásadami hospodárnosti, efektívnosti a účelnosti, koordinovanie aktivít kancelárie s ústredím Centra, - dohľad nad kvalitou poskytovaných služieb, zastupovanie kancelárie navonok v rámci vecnej a miestnej pôsobnosti kancelárie, - predkladanie personálnych a mzdových podkladov a návrhov pre hodnotenie zamestnancov kancelárie, - zabezpečovanie agendy v súlade so zákonom č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii (oddlženie), - plnenie ďalších aktuálnych úloh na základe pokynov zamestnávateľa, ktoré súvisia s činnosťou Centra.
Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
P. O. Hviezdoslava 601100 Žilina - Žilina
Slovensko
Ďalšie miesta výkonu práce

Pracovné podmienky


Pracovný a mimopracovný pomer
Pracovný pomer na určitú dobu
Počet mesiacov
12
Nočná práca
Nie
Sezónna práca
Nie
Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
1 850mesačne
Druh voľnej pracovnej pozície
Voľné pracovné miesto vo verejnom záujme
Ponúkané výhody
Zamestnanecké výhody: • platové podmienky v súlade so zákonom č. 553/2003 Z. z., plat je stanovený od doby odbornej a riadiacej praxe, • odmeny, príspevok do DDS, • pružný pracovný čas, • 5 dni sick day, • 8 dní pracovné voľno návšteva lekára - zamestnanec/8 dní pracovné voľno - sprevádzanie rodinného príslušníka, • príspevok na stravovanie, • služobný notebook.

Požiadavky na zamestnanca


Požadovaný stupeň vzdelania
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Prax
aspoň 3 roky
Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
Áno
Cudzí jazyk
anglický stredná - pokročilá B1 a B2
Vodičské oprávnenie
Skupina B
Všeobecné spôsobilosti
organizovanie a plánovanie práce
samostatnosť
vedenie ľudí
Osobnostné predpoklady
analytické myslenie
komunikatívnosť
Ďalšie požiadavky
Výberové konanie na obsadenie funkcie vedúci/-a kancelárie CPP Žilina sa uskutoční písomnou formou a ústnym pohovorom. Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo pozvať na výberové konanie len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú kvalifikačné, odborné a riadiace predpoklady. Žiadosť o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokladmi a písomnosťami (s vlastnoručným podpisom uchádzača) je potrebné: a) zaslať poštou na adresu: Centrum právnej pomoci, Kancelária tajomníka, Župné námestie 12, P.O.Box 75/A, 810 00 Bratislava s označením „Výberové konanie na obsadenie vedúci/-a kancelárie Žilina“ alebo b) doručiť osobne do podateľne Centra právnej pomoci, kancelária Žilina, P. O. Hviezdoslava 6, 010 01 Žilina s označením „Výberové konanie na obsadenie miesta vedúci/-a kancelárie Žilina“ alebo c) elektronickou formou vo formáte PDF na adresu: vyber@centrumpravnejpomoci.sk najneskôr do 7. novembra 2025, vrátane. Rozhodujúci je dátum podania žiadosti o zaradenie do výberového konania (dátum podania žiadosti osobne do podateľne Centra právnej pomoci alebo dátum podania žiadosti na poštovej pečiatke alebo dátum podania žiadosti elektronicky), t. j. najneskôr 7. novembra 2025, vrátane. Predpokladaný termín výberového konania je v 49. kalendárnom týždni roku 2025 v priestoroch Centra právnej pomoci, P. O. Hviezdoslava 6, Žilina.

Údaje o zamestnávateľovi


Názov spoločnosti
Centrum právnej pomoci
Právna forma
Rozpočtová organizácia
Sídlo
Župné námestie 591/12
81000 Bratislava-Staré Mesto - Bratislava I
Slovensko
IČO
30798841
Počet zamestnancov
150-199
Internetová adresa
www.centrumpravnejpomoci.sk
Charakteristika zamestnávateľa
Centrum právnej pomoci je štátna rozpočtová organizácia založená 1.1.2006 na základe zákona č. 327/2005 Z. z. Centrum zabezpečuje poskytovanie právnej pomoci fyzickým osobám, ktoré v dôsledku svojej materiálnej situácie nemôžu využívať právne služby na riadne uplatnenie a ochranu svojich práv.
Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
Právne činnosti

Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície


Sprostredkovanie kandidátov
Vlastnou formou
Forma sprostredkovania
skupinovou formou - výberové konanie za účasti zamestnávateľa
Informácie pre záujemcu ohľadom výberového konania
Zoznam požadovaných dokladov a písomností a) písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania, b) fotokópia vysvedčenia, diplomu alebo rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní, c) profesijný štruktúrovaný životopis, d) motivačný list, e) projekt rozvoja kancelárie na obdobie 3 rokov, f) ďalšie doklady a písomnosti napr. potvrdenie o celkovej dobe odbornej a riadiacej praxe, g) doklad o bezúhonnosti nie starší ako 3 mesiace. Okrem požadovaných dokladov a písomností môže uchádzač ďalej predložiť: - certifikáty o absolvovaní kurzov a školení.
Dátum ukončenia ponuky
07.11.2025

Kontaktná osoba


Kontaktná osoba
Mgr. Adela Beňová

+421249683525
Späť na Pracovné ponuky